Polgármesteri Hivatal
Cím: 4544 Nyírkarász, Fő út 21.
Tel: 06-45/610-126
Fax: 06-45/610-125
E-mail:
Polgármester: Varga Tiborné
Fogadó ideje: Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig
Jegyző: Matyi Andrásné
Fogadó ideje: Kedd: 08.00 órától – 12.00 óráig
Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08.00-15.00
Kedd: 08.00-15.00
Szerda: Nincs ügyfélfogadás!
Csüt.: 08.00-15.00
Péntek:Nincs ügyfélfogadás!
Munkatársak:
Pénzügy, pénztár: Takácsné Kantár Bettina
(adatszolgáltatások végzése, számlák rögzítése, kötelezettségvállalás kezelése, zárlati feladatok elvégzése, tárgyi eszközök nyilvántartása, kötelezettség- követelés állomány analitika vezetése, egyeztetése, átcsoportosítások vezetése, (pénztárban tartott készpénz kezelése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások és elszámolások vezetése)
Munkaügy: Likiné Dancs Ágnes
(munkaügyi feladatok ellátása, a bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése, egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérének számfejtése, kapcsolattartás külső bérszámfejtővel, analitikus nyilvántartások egyeztetése, közfoglalkoztatási program lebonyolításában aktív részvétel, hagyatéki ügyek intézése)
Szociális ügyek, iktatás: Varróné Gábor Krisztina
(rendszeres szociális segély, lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, kelengyetámogatás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás)
Adóügy, anyakönyv : Majorné Kozma Katalin
(iparűzési adó, magánszemélyek kommunális adója, adóigazolás, adó és értékbizonyítvány, termőföld, vízgazdálkodás, népesség nyilvántartás, szabálysértés, bírság, parlagfű ellenőrzés, szemétszállítási jelentési kötelezettség, anyakönyvvezetői feladatok, működési engedélyezés)