Polgármesteri Hivatal

Cím: 4544 Nyírkarász, Fő út 21.

Tel: 06-45/610-126

Fax: 06-45/610-125

E-mail:

info@nyirkarasz.hu

Polgármester: Varga Tiborné

Fogadó ideje: Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig

Jegyző: Matyi Andrásné

Fogadó ideje: Kedd: 08.00 órától – 12.00 óráig

Hivatal ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 08.00-15.00

Kedd: 08.00-15.00

Szerda: Nincs ügyfélfogadás!

Csüt.: 08.00-15.00

Péntek:Nincs ügyfélfogadás!

 

Munkatársak:

Pénzügy, pénztár: Takácsné Kantár Bettina

(adatszolgáltatások végzése, számlák rögzítése, kötelezettségvállalás kezelése, zárlati feladatok elvégzése, tárgyi eszközök nyilvántartása, kötelezettség- követelés állomány analitika vezetése, egyeztetése, átcsoportosítások vezetése, (pénztárban tartott készpénz kezelése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások és elszámolások vezetése)

Munkaügy: Likiné Dancs Ágnes

 (munkaügyi feladatok ellátása, a bérszámfejtéshez dokumentumok előkészítése, egyéb jogviszonyban foglalkoztatottak bérének számfejtése, kapcsolattartás külső bérszámfejtővel, analitikus nyilvántartások egyeztetése, közfoglalkoztatási program lebonyolításában aktív részvétel, hagyatéki ügyek intézése)

Szociális ügyek, iktatás:  Varróné Gábor Krisztina

(rendszeres szociális segély, lakásfenntartási támogatás, átmeneti segély, kelengyetámogatás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás)

Adóügy, anyakönyv : Majorné Kozma Katalin

(iparűzési adó, magánszemélyek kommunális adója, adóigazolás, adó és értékbizonyítvány, termőföld, vízgazdálkodás, népesség nyilvántartás, szabálysértés, bírság, parlagfű ellenőrzés, szemétszállítási jelentési kötelezettség, anyakönyvvezetői feladatok, működési engedélyezés)